• مهمترین موضوع در تیم “ایرانی سوغات” رضایت مشتریان می باشد. تیم “ایرانی سوغات” همواره تمام تلاش خود را در جهت سالم رساندن و به موقع رساندنِ محصولات خریداری شده توسط مشتریانِ خود را می کند، با این وجود امکان دارد محصول خریداری شده با مواردی رو به رو شود که در این موارد “ایرانی سوغات” خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است محصولاتی که شامل این خدمات می شوند باید شرایط ذیل را داشته باشند:
  • اگر محصول خریداری شده از نظر فیزیکی و مشخصات با اطلاعات وب سایت “ایرانی سوغات” مغایرت داشته باشد در این صورت پس از دریافت محصول ابتدا از محصول عکس بگیرید سپس ظرف حداکثر 24 ساعت از طریق شماره تماس 02128425548 به واحد مشتریان “ایرانی سوغات” اطلاع داده شود.
  • چنانچه سفارش شما در طول مسیر و حمل و نقل آسیب دیده باشد در این صورت از مخدوش کردن بسته بندی اصلی محصول خوداری کنید و بعد از عکس گرفتن از محصول ظرف مدت حداکثر 24 ساعت با واحد مشتریان “ایرانی سوغات” از طریق شماره تماس 02128425548 اطلاع داده شود.
  • در صورتی که از خرید خود منصرف شده اید، تا قبل از تحویل محصول از طریق فروشنده به اداره پست با تماس با واحد مشتریان “ایرانی سوغات” اقدام به لغو سفارش خود کنند. اما بعد از تحویل محصول از طریق فروشنده به اداره پست امکان لغو سفارش وجود ندارد.
  • در صورت باز گرداندن سوغاتی، مبلغ پرداخت شده در چه زمانی استرداد می‌شود؟
    پس از اینکه سوغاتی فرستاده شده توسط تولیدکننده “ایرانی سوغات” دریافت شد، در کمتر از سه روز مبلغ پرداخت شده استرداد می‌شود.
  • اگر سوغاتی که خریداری کردم با آنچه در سایت دیده‌ام یا سفارش داده‌ام مغایرت داشت باید چکار کنم؟
    اگر احیاناً چنین موردی رخ دهد، “ایرانی سوغات” همواره پاسخگوی اشتباه صورت گرفته خواهد بود و ضمن عذرخواهی از شما، خواهشمندیم برای بررسی موضوع با ما تماس بگیرید. تا در سریعترین زمان ممکن موضوع پیگیری شود.
  • آیا “ایرانی سوغات” هزینه برگشت سوغاتی را پرداخت می کند؟

در صورتی که احیاناً سوغاتی مورد نظر شما اشتباه ارسال شده باشد و یا جدول سایزبندی مربوط به آن اطلاعات غلطی به شما ارائه کرده باشد، “ایرانی سوغات” تمام هزینه های مربوط به مرجوع کردن سوغاتی را به عهده می گیرد. مشتریان عزیز “ایرانی سوغات” حتماً به اطلاعات درج شده در رابطه با سوغاتی توجه کافی داشته باشید، مرجوع کردن سوغاتی تا دو روز تحت هر شرایطی بلامانع است اما اگر سوغاتی به دلایل سلیقه‌ای یا عدم توجه به مدل سوغاتی مرجوع شود هزینه‌های مربوط به پست بر عهده مشتری می‌باشد.